loading...

پادویش

معرفی و فروش محصولات آنتی ویروس پادویش https://mypadvish.ir

پادویش من بازدید : 44 دوشنبه 17 شهریور 1399 نظرات (0)

 

محصولات پادویش

نرم افزار های آنتی ویروس زیادی تولید شده اند و افراد معمولا با توجه به بودجه، شناخت و سلیقه خود یکی از آنها را خریداری و استفاده می کنند. نکته ای که خیلی از افراد از آن غافل اند موتور آنتی ویروس ها می باشد. براستی چرا آنتی ویروس ها قیمت های متفاوت از بیست هزار تومان تا یک میلیون تومان دارند. اگر قصد تهیه آنتی ویروس اورجینال را دارید این مطلب را از دست ندهید…

 

جدا از آنتی ویروس های کرک شده و رایگان که با توجه به مطالب قبلی سایت تنها برای تست نرم افزار بوده و عملا هیچ کارایی در حفظ امنیت رایانه ندارند، آنتی ویروس های اورجینال دارای قیمت های متفاوتی هستند. وقتی شما از یک فروشنده تقاضای یک آنتی ویروس خارجی می کنید به شما آنتی ویروس های متفاوت از ۱۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان را پیشنهاد می دهد. وقتی هم که تقاضای آنتی ویروس ایرانی را می کنید احتمالا به شما پیشنهاد های متفاوت از ۲۰ هزار تومان تا ۹۰ هزار تومان را می دهد. در این مطلب دلیل این تفاوت قیمت را بررسی می نماییم.

علت تفاوت قیمت آنتی ویروس ها

در اورجینال بودن خیلی از این آنتی ویروس ها شکی نیست. اما یکی از دلایل اینکه یک آنتی ویروس ده برابر دیگری قیمت دارد، کیفیت عملکردی آنها می باشد. اصلی ترین دلیل عملکرد بالای یک آنتی ویروس، موتور آن می باشد. وقتی یک آنتی ویروس دارای موتور بسیار قوی و پیشرفته باشد، قطعا عملکرد آن در شناسایی و کشف ویروس های جدید افزایش یافته و به طبع آن از ارزش و قیمت بالاتری برخوردار می باشند.

آنتی ویروس با موتور دیگران!

نکته ای که خیلی از افراد نمی دانند، اینست که برخی از آنتی ویروس ها از موتور دیگر آنتی ویروس ها استفاده می کنند و خود هیچ تکنولوژی در آن زمینه ندارند. کافی است آنتی ویروس مرجع ارتباطات خود را تغییری داده و یا دسترسی به موتور خود را دقایقی مسدود نماید. اینجاست که عملا آنتی ویروس هایی که موتور مربوطه را کپی کرده اند از کار افتاده و دیگر هیچ کارایی ندارند. از سوی دیگر برای هر تغییر و پیشرفتی در موتور مربوطه باید چشم انتظار آنتی ویروس مرجع باشند. بنابراین به شما توصیه می کنیم تا قبل از خرید هر آنتی ویروسی ابتدا درباره موتور آن تحقیق نمایید.

آنتی ویروس ایرانی بخرم یا خارجی؟

همانطور که می دانید تفاوت قیمت آنتی ویروس های ایرانی و خارجی به علت افزایش زیاد قیمت ارز می باشد. وقتی در طول سه سال قیمت ارز پنج برابر شد، قیمت مشهور ترین آنتی ویروس خارجی نیز از ۲۰۰ هزار تومان به یک میلیون تومان افزایش یافت. بنابراین نمی توان تفاوت قیمت آنتی ویروس خارجی و ایرانی را دلیل بر تفاوت در کیفیتشان دانست. از طرفی برخی از تولیدات داخلی از نظر تکنولوژی همتای رقبای خارجی پیشرفت کرده و گاها از آنها سبقت گرفته اند. همچنین در مواردی که ویروسی با هدف حمله به کشوری خاص تولید و منتشر می شود، آنتی ویروس های بومی به جهت کسب آمادگی برای دفاع در آن موارد خاص قطعا دارای عملکرد بهتری نسبت به آنتی ویروس های غیر بومی می باشند. بنابراین چه از لحاظ اقتصادی و چه از لحاظ عملکردی استفاده از آنتی ویروس های بومی منطقی تر به نظر می رسد.

کدام آنتی ویروس ایرانی دارای موتور ایرانی می باشد؟

خب اگر تا اینجای کار تصمیم به خرید یک آنتی ویروس ایرانی گرفته اید به شما تبریک می گوییم، زیرا نیمی از مسیر را طی نموده اید. اما نیمه دیگر مربوط به انتخاب آنتی ویروس ایرانی اورجینال مناسب و با عملکرد بالا می باشد. آیا میدانید دلیل تفاوت قیمت ۲۰ تا ۹۰ هزار تومانی بین آنتی ویروس های اورجینال ایرانی چیست؟

باید خدمت شما عرض کنیم که تنها آنتی ویروسی که دارای موتور ملی و ایرانی می باشد آنتی ویروس پادویش می باشد. این در حالی است که سایر آنتی ویروس های ایرانی فقط ظاهر فارسی داشته و موتور آنتی ویروس های خارجی را کپی کرده اند. متاسفانه به دلایل عدم رعایت قوانین کپی رایت استفاده از موتور های مربوطه بدون توافقی دو جانبه ادامه یافته و هر زمان آنتی ویروس های مرجع دسترسی به موتور خود را مسدود کنند همه آنتی ویروس های ایرانی که موتور ملی ندارند، از کار خواهند افتاد.

در این میان آنتی ویروس پادویش دارای موتور کاملا ایرانی بوده و با سالها تلاش شبانه روزی توسط متخصصان و نخبگان ایرانی تولید و انتشار یافته است. بنابراین اگر قصد خرید آنتی ویروس اورجینال ایرانی با موتور ملی را دارید ما به شما تنها گزینه موجود یعنی محصولات پادویش را معرفی می کنیم. با پادویش احساس غرور ملی را به ایرانیان پیشکش می نماییم.

پادویش من بازدید : 29 شنبه 15 شهریور 1399 نظرات (0)

فروش سهام عدالت

با آغاز رسمی فروش سهام عدالت جمعیت میلیونی ایرانیان جهت فروش این سهام دست به کار شدند. با توجه به شیوع ویروس کرونا تنها امکان فروش غیرحضوری و اینترنتی سهام عدالت وجود دارد. همین موضوع باعث شد تا سودجویان و هکرها به فکر سوء استفاده از این جمعیت کثیر و میلیونی بیفتند.

 

متاسفانه جمع کثیری از افراد در زمینه خطرات و تهدیدات فضای مجازی آگاهی کمی دارند. به همین خاطر در زمان هایی که طی اطلاعیه های عمومی افراد باید برای انجام امور شخصی و مالی از فضای مجازی استفاده کنند، سودجویان و هکرها نیز دست به کار شده و از عدم آگاهی ایشان سوء استفاده نمایند.

ثبت نام برای سهام عدالت, ثبت نام برای کارت سوخت، دریافت رمز پویا و … همه این موارد فرصت هایی را برای سودجویان فراهم می آورد. بنابراین باید با شناخت تهدیدات و راه های نفوذ و کسب آگاهی مانع فرصت جویی آنها شویم.

 

آزاد سازی سهام عدالت

روش های مورد استفاده سودجویان

به گزارش آزمایشگاه تحلیل بدافزار پادویش در روز های اخیر پیامک‌هایی جعلی با موضوع سهام عدالت و برای دریافت اطلاعات کاربران ارسال شده است. با انتشار خبرهایی از شرایط جدید سهام عدالت، امکان فریب افراد توسط سودجویان به روش‌های گوناگون نیز پدید آمده است.

برخی از راهکار های مقابله با سودجویان

به یاد داشته باشید برای واریز هر وجهی به حساب شما تنها شماره حساب و شماره کارت بانکی کفایت می کند و از دادن سایر اطلاعات حساب خود نظیر رمز دوم، تاریخ انقضا و CVV2 اکیدا خودداری نمایید.

همچنین بعضی هکر ها لینک هایی را با پیامک یا در شبکه های مجازی منتشر می کنند و در صورت کلیک روی این لینک ها فایل هایی روی گوشی شما بارگذاری می شوند که ویروس موبایل بوده و اطلاعات شخصی شما را برای هکر ها ارسال می کنند.

برخی دیگر از لینک ها نیز شما را تشویق به پرداخت وجه مبلغی در درگاه های مجازی می کنند. مثلا برای واریز فلان مبلغ نیاز است تا شما فلان مبلغ بسیار ناچیز را بابت هزینه های اداری، ارسال، کارمزد یا غیره واریز نمایید. اکثر این درگاه های مجازی فیشینگ بوده و فقط ظاهر صفحات بانک را دارند ولی صفحه واقعی درگاه بانکی نیستند. این صفحات اطلاعات حساب وارده توسط شما را برای هکرها ارسال می کنند و آنها نیز براحتی حساب شما را خالی می کنند. بنابراین روی لینک های ارسالی توسط پیامک ها و یا شبکه های مجازی کلیک نکنید.

 

آنتی ویروس موبایل

آنتی ویروس موبایل پادویش شما را از مخاطرات فضای مجازی ایمن نگه میدارد

با نصب آنتی ویروس اورجینال با آرامش خیال در فضای مجازی فعالیت نمایید

در این میان با پیشرفت فناوری، راه های نفوذ و جاسوسی نیز گسترش یافته و ویروس های پیچیده تر منتشر می شوند. تنها راه در امان ماندن از همه این اتفاقات ناگوار استفاده از آنتی ویروسی اورجینال نظیر آنتی ویروس پادویش می باشد.

پادویش من بازدید : 23 شنبه 15 شهریور 1399 نظرات (0)

مرورگر UC turbo

بعضی افراد فکر می کنند نرم افزارهای مخرب و ویروس ها، فقط برای رایانه های شخصی بوده و گوشی های اندروید هیچ گاه ویروسی نمی شوند. درصورتی که انواع ویروس اندروید جهت نفوذ، خرابکاری و جاسوسی از اطلاعات شما در دنیای مجازی وجود دارند.

همزمان با رشد تکنولوژی و اقبالی عمومی به استفاده از گوشی تلفن همراه به جای رایانه های شخصی، ویروس موبایل نیز گسترش یافته است. این ویروس ها در قالب اپلیکیشن ها یا فایل های مخرب به سیستم عامل گوشی نفوذ کرده و براحتی عملیات خرابکاری و جاسوسی خود را انجام می دهند.

یکی از این اپلیکیشن های ویروسی، مرورگر یو سی توربو اندروید هست که نرم افزاری مخرب می باشد. برای آشنایی با این نرم افزار مثال زیر را مطالعه نمایید:

سارقی را تصور کنید که به دنبال فرصتی مناسب برای دزدی از خانه شماست. در حالی که ورودی ساختمان توسط دوربین‌های امنیتی محافظت می‌شود، درب پشتی خانه بدون هیچ قفلی باز است. ادامه ماجرا و دردسرهای پیش رو کاملا قابل پیش بینی هستند.

ویروس اندروید

اپلیکیشن های بدافزاری

ویروس درب پشتی

ویروس درب پشتی نوعی ویروس می باشد که با همین شیوه و با بهره گیری از نقاط ضعف موجود، به سیستم کاربران نفوذ می‌کنند. هکرها با استفاده از این روش بدون نیاز به اعتبارسنجی وارد سیستم مورد نظر شده و با تغییر نام کاربری و رمز عبور سیستم، کنترل اوضاع را در دست می‌گیرند. با یک بار نفوذ به سیستم، امکان سرقت اطلاعات شخصی قربانی و نصب سایر بدافزارها برای هکر فراهم می‌شود.

نرم افزار مرورگر uc turbo نیز نوعی ویروس درب پشتی بوده که با روش فوق به تلفن همراه شما نفوذ کرده و اطلاعات موبایل شما را سرقت می کند.

 

آنتی ویروس موبایل

پادویش موبایل بهترین آنتی ویروس موبایل است

آنتی ویروس موبایل

تنها راه جلوگیری از نفوذ چنین ویروس هایی استفاده از آنتی ویروس موبایل می باشد. ما به شما آنتی ویروس پادویش اندروید را معرفی می کنیم. برای خرید این آنتی ویروس قوی و اورجینال تنها ماهانه ۱۸۰۰ تومان پرداخت می کنید. در مقابل از خرابکاری های بسیار سنگین جلوگیری می کنید. فراموش نکنید که بهترین راه درمان پیشگیری بوده و نصب آنتی ویروس بهترین راه پیشگیری می باشد.

 

پادویش من بازدید : 48 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

 

padvish ump

همیشه فلش های ویروسی کابوس کامپیوتر هامون بودن. خیلی از فلش هایی که بدستمون میرسه ویروسی هستن و کافیه که اونا رو به کامپیوترت بزنی تا سیستمت هم ویروسی بشه…

 

اگه رایانه شما از طریق فلش های ویروسی، آلوده بشه ازین به بعد تمامی فلش های دوستان و اطرافیان شما هم اگر به سیستم شما متصل بشه آلوده میشه و این اتفاق خیلی وحشتناکه…

ما می خواهیم به شما راهی رو معرفی کنیم تا از شر این قضیه برای همیشه راحت بشید. کافیه شما آنتی ویروس پادویش ویندوز (پادویش نسخه امنیت کامل ) رو روی سیستمتون نصب کنید. پادویش یه قابلیت فوق العاده داره. قابلیت UMP که اجازه آلوده شدن کامپیوتر از هیچ فلشی رو نمی ده.

حالا با قابلیت منحصر بفرد آنتی ویروس پادویش خیالمون از فلش های ویروسی راحته راحته!!! بعد از نصب پادویش با خیال راحت همه فلش های آلوده دوستانتون رو بدون دغدغه به رایانه خود وصل کنید. نگران نباشید هیچ اتفاقی نمی افتد. پادویش امنیت سیستم شما رو تضمین می کنه.

پس اگه ازین به بعد دوستتون فلشی رو بهتون داد و گفت فایل هایی که می خواستی تو این فلشه اما مواظب باش که این فلشه ویروسیه…

فقط کافیه یه لبخند به دوستتون بزنید و بهش بگید: “نگران نباش من پادویش دارم…”

پادویش من بازدید : 17 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

ویروس ماینر

برخی ویروس ها هیچ علائمی ندارند و شما هیچ وقت متوجه نمیشوید که رایانه تان ویروسی شده است. فقط برخی اوقات سیستم تان کند شده و یا داغ می شود همچنین احساس میکنید حجم اینترنت شما زود تمام می شه. به این ویروس ها ویروس ماینر میگن…

 

ویروس ماینر یا ویروس معدنچی بصورت مخفیانه و بدون اینکه متوجه بشید وارد سیستمتون میشه و رایانه شما رو به اختیار خودش درمیاره. یعنی از حجم اینترنت شما و پردازشگر کامپیوتر شما استفاده می کنه تا در فضای مجازی برای خودش پول دربیاره. چیزی که نصیب شما میشه کند شدن کامپیوترتون و زود تموم شدن بسته اینترنتتون هست و چیزی که نصیب اون میشه یه عالمه پول و بیت کوین هستش.

این اتفاق خیییییییییلی بده … و حتی فکر کردن بهش آدم رو عصبانی می کنه !!!

چاره کار استفاده از یک آنتی ویروس قوی هست که جلوی ویروس ماینر رو بگیره و نزاره از کامپیوتر شما بیگاری بکشه. آنتی ویروس پادویش  فرصت سو استفاده سودجویان رو از سیستم شما میگیره و از رایانه تون محافظت میکنه.

دیگه انتخاب با شماست… یه عالمه پول بابت بسته های اینترنتی بدین که زود تموم میشه و ساعت ها وقتتون رو پای کامپیوتر تلف کنید تا صفحات لود بشند. یا اینکه با دادن هزینه ماهیانه ۷۵۰۰ تومن یه آنتی ویروس اورجینال ایرانی قوی بخرید که علاوه بر محافظت از شما در برابر ویروس ماینر کلی خوبی های دیگه هم داره که می تونید از قسمت وبلاگ سایت پادویش من اونا رو بخونید…

پس عجله کن! ممکنه همین الانم خیلی دیر شده باشه…

پادویش من بازدید : 43 چهارشنبه 05 شهریور 1399 نظرات (0)

فلش های ویروسی

شهرزاد بیشتر از ۱۰ سال است که در زمینه میکس و فتوشاپ فعالیت دارد. در حال حاضر بیش از ۲۰ پرسنل تمام وقت در محل کار خود استخدام نموده است.

شرایط کاری شهرزاد طوری می باشد، که در طول روز تعداد زیادی از مشتریان یا همکاران فایل های خود را درون فلش به شهرزاد تحویل می دهند. او نیز برای انتقال فایل های مذکور تمامی فلش ها را دائما به کامپیوتر خود متصل می کند.

شهرزاد نگران این حجم کاری نیست، او نگران این است که اگر یکی از این فلش مموری ها ویروسی باشد چه فاجعه ای را می تواند رقم بزند. ویروس فلش معمولا به سختی قابل شناسایی می باشد و فلش ویروسی به سرعت رایانه را ویروسی می کند. اگر کامپیوتر شهرزاد ویروسی شود تمامی اطلاعات او از بین می رود. حتی ویروس به فلش های سایر مشتریان و همکاران نیز نفوذ کرده و به رایانه آنها نیز صدمه می زند و مقصر این اتفاق شهرزاد خواهد بود.

آنتی ویروس پادویش راهکاری برای ویروس فلش

روزی شهرزاد با یکی از دوستانش که درزمینه آی تی تخصص بالایی دارد مشورت کرد و از او کمک خواست.  دوستش به او گفت که باتوجه به تجربه من باید از آنتی ویروسی استفاده کنی که قدرت بالایی را در زمینه شناسایی ویروس های جدید داشته باشد.

پیشنهاد وی به شهرزاد آنتی ویروس امنیت کامل پادویش بود. او به شهرزاد گفت: من خودم به خاطر رفت و آمد به سازمان های متعدد همیشه همین مشکل را داشتم برای همین در زمینه آنتی ویروس های موجود تحقیقات بسیاری کردم و به این نتیجه رسیدم که هم اکنون قوی ترین آنتی ویروسی که تمامی ویروس های فلش رو سریعا شناسایی کرده و مانع از ورود آنها می شود آنتی ویروس امنیت کامل پادویش است.

خوشبختانه شهرزاد بعد از تهیه و نصب آنتی ویروس پادویش دیگر دغدغه ای بابت کار خود نداشته، این آنتی ویروس را به سایر همکاران خود نیز معرفی می کند.

پادویش من بازدید : 35 سه شنبه 04 شهریور 1399 نظرات (0)

آنتی ویروس کرک شده

بهترین راه برای مقابله با بد افزراها استفاده از آنتی ویروس اصل است. بسیاری از کاربران برای مقابله با بد افزارها آنتی ویروس رایگان یا کرک شد را نصب می کنند ولی نمی دانند که آنتی ویروس های اصل با غیر اصل عملکرد متفاوتی دارند.

 

ضد ویروس های غیر اصل که عموما رایگان یا با بهای ناچیز در اختیار کاربران قرار می گیرند. به سه دسته تقسیم می شوند. در ادامه معایب هر دسته تشریح شده است:

آنتی ویروس های کرک شده

این نرم افزار ها ساختارشان دستکاری شده تا به رایگان در اختیار شما قرار بگیرد. اما دو عیب اساسی دارند:

    • با هوشمند شدن سرورهای مرجع, مکانیزم کرک شدن این نوع نرم افزار ها بعد از مدتی شناسایی می شود. ممکن است در یک بازه زمانی خاص از کار افتاده و دیگر قابل استفاده نباشند.
    • یکی از مهمترین معایب آنتی ویروس کرک شده, دستکاری شده بودن آن است. وقتی شما این نرم افزار های کرک شده را نصب می کنید. عملا ساختاری معیوب را بر روی سیستم خود فعال کردید. که در مقابل حملات عملکرد مطلوبی ندارد.

اتصال به سرور های جعلی

برخی از ارائه دهندگان آنتی ویروس های غیر اصل تنظیمات نرم افزار را تغییر می دهند، به گونه ای که به جای اتصال به سرور اصلی به سرور های جعلی متصل شوند. فرآیند بروزرسانی با تاخیر گاها تا یک ماه اعمال می گردد و این امر باعث می شود تا سیستم شما در برابر هیچ کدام از ویروس های جدید مقاومتی نداشته باشد.

لایسنس های دستکاری شده

برخی شرکت ها برای بازاریابی بیشتر، اجازه می دهند که یکسری از لایسنس دستکاری شده فعال باشند، سرور این شرکت ها ابتدا اقدام به بروزرسانی لایسنس های اصلی می کنند. سپس بروزرسانی محدود و ضعیفی را برای لایسنس های دستکاری شده ارائه می دهند که به هیچ وجه امنیت سیستم شما را تضمین نمی کنند.

پادویش من بازدید : 91 چهارشنبه 29 مرداد 1399 نظرات (0)

 

بررسی نفوذ

نفوذ یعنی ورود غیر مجاز و مخفیانه با هدف ایجاد مشکل و نا امنی در سیستم. همچنین منظور از دیوار آتش, جلوگیری از دسترسی بدون مجوز نرم افزار ها به اینترنت می باشد. اتصال همزمان همه برنامه ها به اینترنت موجب کندی سرعت اینترنت و مصرف پهنای باند می شود.

 

نفوذ چطور اتفاق می افتد؟

نفوذ یعنی ورود غیر مجاز و مخفیانه با هدف ایجاد مشکل و نا امنی در سیستم. این ورود غیر مجاز ممکن است از طریق اینترنت, شبکه های داخلی یا ابزارهای متصل به سیستم از طریق یو اس بی صورت پذیرد. نرم افزار امنیت کامل پادویش بهترین راه مقابله با این تهدید می باشد که از نفوذ افراد سودجو به سیستم شما جلوگیری می نماید.

 

کنترل ابراز چیست و چه کارای های دارد؟

یکی از بزرگترین مشکلاتی که اکثر کاربران با آن مواجه هستند، ترس استفاده از حافظه های جانبی نظیر فلش و هارد اکسترنال می باشد. این ابزار به خاطر اتصال مکرر به سیستم های متفاوت بعضا به ویروس های کامپیوتری آلوده می شوند لذا می بایست این ابزار را کنترل نمود. وظیفه محافظت از سیستم ها در مقابل ابزارهای آلوده به عهده آنتی ویروس میباشد و اگر آنتی ویروس نتواند عملکرد مناسبی در این زمینه داشته باشد عملا استفاده از آن بی معنی میباشد.
آنتی ویروس پادویش یکی از قوی ترین آنتی ویروس ها برای مقابله با ابزارهای آلوده میباشد. آنتی ویروس پادویش به حدی در این بخش کارآمد است که حتی سازمان جاسوسی آمریکا نیز به آن اعتراف کرده و به جاسوسان خود در مورد قابلیت بالای سیستم شناسایی ویروس نرم افزار پادویش هشدار داده است.

دیوار آتش چیست و چه کارای دارد؟

منظور از دیوار آتش, جلوگیری از دسترسی بدون مجوز نرم افزارها به اینترنت می باشد. اتصال همزمان همه برنامه ها به اینترنت موجب کندی سرعت اینترنت و مصرف پهنای باند می شود.
همچنین موضوع تحریم ها باعث شده که اکثر کاربران ایرانی مجبور شوند از برنامه های غیر اصل  یا به اصطلاح کرک شده استفاده کنند. در صورت عدم وجود دیواره آتش این برنامه ها به محض اتصال شما به اینترنت براحتی توسط سرور اصلی خودشان شناسایی شده و بلا فاصله برنامه مربوطه مسدود شده و از کار می افتد. در برخی موارد نیز به سرور مربوط به برنامه های کرک شده انتقال داده می شوند و در نتیجه امکانات و ویژگی های کمتری در اختیار کاربران قرار می گیرد.

برای جلوگیری از این کار میبایست دسترسی این برنامه ها را به اینترنت مسدود کرد. دیواره آتش نرم افزار پادویش براحتی امکان کنترل و مدیریت اتفاقات فوق را در اختیار شما قرار می دهد.

پادویش من بازدید : 74 یکشنبه 26 مرداد 1399 نظرات (0)

پرنتال کنترل

امروزه تلفن های همراه به وسیله ای ضروری برای هریک از افراد جامعه تبدیل شده اند. هر رده سنی متناسب با علایق خود از یک سری قابلیت های تلفن همراه بهره مند می شوند. اما آیا باید تمامی قابلیت ها بدون محدودیت برای رده های سنی پایین تر نیز در دسترس باشد؟

 

از طرفی اکثر نرم افزار های رایگان اندروید تبلیغاتی را برای کاربرانشان به نمایش می گذارند که بعضا دارای محتوای نامناسب و غیر اخلاقی می باشند.

 دستیابی به محتوای نادرست می تواند به مراتب صدمات روحی جبران ناپذیری را به فرزندانمان وارد نماید و بنیان و اساس تربیت کودکان ما را دچار مشکل کند. با اینکه والدین, معلمان و مسئولان آموزشی نقش پررنگی را بر روی رفتار و عملکرد (کودکان و نوجوانان ) ایفا می کنند. ولی این کنترل تا کجا امکان پذیر است؟

نرم افزار پرنتال کنترل پادویش چاره کار است

 آیا میتوانیم همیشه مراقب باشیم و همه موارد را کنترل کنیم؟ آیا میتوانیم در زمانی کوتاه همه مفاهیم درست و غلط را به فرزندانمان بیاموزیم؟

مخاطرات مذکور باعث شد تا نرم افزار پرنتال کنترل پادویش به بازار عرضه شود. این نرم افزار تا حد زیادی مسئولیت نظارت و کنترل فرزند را در غیاب ما بر عهده خواهد داشت.

هدف از تولید پرنتال کنترل، بلوغ فکری و جسمی فرزندان بواسطه کنترل و مراقبت غیر مستقیم والدین می باشد. این کنترل با ایجاد محدودیت دسترسی به بخش های مختلف بر اساس سن فرزند و یا زمان بندی استفاده اعمال می گردد.

پادویش من بازدید : 20 شنبه 25 مرداد 1399 نظرات (0)

 

ویروس مجازی کرونا

با شیوع ویروس کرونا در زمستان ۱۳۹۸ و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی سبک زندگی تمامی افراد جهان دچار تغییرات اساسی شد. دورکاری ها، افزایش تعداد سفارشات آنلاین، وقت گذرانی بیشتر در فضای مجازی، پیگیری اخبار کرونا، نگرانی از علائم بیماری و مواردی از این دست، باعث شد تا استفاده از بستر اینترنت شکلی گسترده تر و حجم بیشتری را در زندگی ما به خود اختصاص دهد. همین موضوع، بهانه ای در دست بدافزار نویسان و خرابکاران اینترنتی شد تا با استفاده از این شرایط، قربانیان بیشتری را در دام خود گرفتار کنند.

 

یکی از اهداف بسیار مورد توجه خرابکاران گوشی های موبایل اندرویدی است. در ادامه به بررسی یک روش مطرح خرابکاری در دوران شیوع ویروس کرونا می پردازیم و در ادامه راهکارهای مقابله با بدافزارهای اندرویدی را بررسی می نماییم.

 

بد افزار کرونا

انتشار بد افزار کرونا

نگرانی از بیماری همه گیر یا انتشار بدافزار همه گیر؟

نگرانی از این ویروس ناشناخته با علائمی گسترده و متفاوت، باعث شد تا بسیاری از مردم به دنبال نرم­ افزار تست کرونا و اطلاع از علائم بیماری، خواندن اطلاعات و اخبار جدید و … باشند. در این میان خرابکاران اینترنتی هم بیکار نبوده و بدافزارهای بسیاری با عناوین متفاوت و به ظاهر مفید برای قربانیان خود آماده کرده اند.

یکی از خانواده­ های بدافزاری که به تازگی و در زمان همه­ گیری بیماری کووید-۱۹ منتشر شد، جاسوس ­افزار  InfoStealer است. کاربران اندروید با هدف کسب اطلاعات بیشتر درباره علائم ویروس کرونا، این نوع اپلیکیشن ­ها را نصب می­ کنند و از این راه به هکرها اجازه دسترسی به اطلاعات حساس خود را می­ دهند. با راه­ اندازی این برنامه، تمامی اطلاعات کاربر مانند نوع سیم کارت و مدل گوشی و یا حتی متن پیام­ های کوتاه و لیست مخاطبین جمع ­آوری می­شوند.

در شرایطی که بمباران خبری با محوریت ویروس کرونا و اضطراب ناشی از آن تمامی مردم را احاطه کرده است، افراد تمایل بیشتری به نصب چنین برنامه هایی دارند و احتمال اینکه این گروه از برنامه ها را از منابع یا مارکت های غیر معتبر دانلود کنند بسیار زیاد است. خانواده InfoStealer تنها یک نمونه از مجموعه برنامه های خرابکاری و جاسوسی با مضمون کووید-۱۹ است.

در این میان بسیاری از خرابکاران نرم افزارهای مخرب خود را مشابه برنامه های مطرح مانند نرم افزار وزارت بهداشت و یا برنامه های مجاز دیگر تولید و منتشر می کنند.

 

آنتی ویروس موبایل

آنتی ویروس پادویش نسخه اندروید

در برابر این تهدیدات چه باید کرد؟

با کمی مطالعه و افزایش دانش عمومی در دنیای تکنولوژی بسیاری از این موارد قابل شناسایی هستند. به عنوان مثال وقتی تلفن همراه ما حسگر حرارتی ندارد، هیچ نرم افزاری امکان تشخیص تب توسط گوشی همراه را نخواهد داشت. پس اگر با چنین ادعاهایی مواجه شدیم، باید با کمی شک درباره آن نرم افزار تصمیم گیری کنیم. هر چند که همیشه شناخت بدافزارها و برنامه های مخرب به همین راحتی نمی باشد. پس بهتر است موارد زیر را همواره به یاد داشته باشیم:

  • نرم افزار خود را از مارکت های معتبر تهیه کنید. هرچند گاهی بدافزار نویسان آن قدر پیچیده عمل می کنند که نرم افزار مخرب آنها می تواند به برخی از مارکت های معتبر نیز راه پیدا کند اما همچنان خطر نصب برنامه از یک سایت ناشناس و غیر معتبر بسیار بالاتر است.
  • همیشه هنگام نصب یک برنامه بر روی گوشی خود به مجوزها و دسترسی های مورد نیاز آن توجه کنید. به عنوان یک مثال ساده به این مورد فکر کنید: چرا نرم افزاری که قرار است اطلاعاتی در مورد ویروس کرونا به من بدهد، نیاز به دسترسی به پیام ها و یا گالری عکس من را دارد؟ به یاد داشته باشید که کمی شکاک بودن در این موارد به سود شماست.
  • از متخصصین کمک بگیرید. آنتی ویروس های به روز و قدرتمند می توانند سپر مناسبی در برابر انواع بدافزارها باشند. از آنتی ویروسی استفاده کنید که در دوره های کوتاه زمانی به روز رسانی شود و امکان مقابله با خطرات جدید را داشته باشد.

 

 

پادویش نسخه اندروید

آنتی ویروس پادویش اندروید با بهره ­گیری از دانش فنی بالا و بررسی و تحلیل بدافزارهای شایع در ایران امکان استفاده امن و به دور از دغدغه ­های مطرح شده را برای شما فراهم می کند. متخصصان پادویش همواره در تلاشند تا امنیت کاربران در فضای مجازی را تضمین کنند.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ حاوی مطالبی پیرامون معرفی سایت پادویش من به نشانی https://mypadvish.ir می باشد. این سایت مرجع معرفی و فروش محصولات آنتی ویروس پادویش می باشد
آرشیو
پیوندهای روزانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 158
  • بازدید سال : 1,008
  • بازدید کلی : 4,069